miércoles, 4 de mayo de 2016

Teoria 13: Ampliació


PROjECTe IPAD EN l´AULA

Cada alumne disposa d'un iPad com a eina de treball en els seus estudis. Gràcies a aquest avançat dispositiu, l'alumnat accedeix a tot moment a gran quantitat de continguts educatius, buscar informació en Internet, usar eines que potenciïn els seus coneixements i creativitat, i molt més. Diversos estudis demostren que els estudiants amb accés a aquestes eines preparen millors treballs de classe, saben analitzar i resoldre problemes amb major facilitat i s'impliquen més a la seva educació. Amb l'iPad, els alumnes són capaços d'explorar un món d'idees i continguts, creen fantàstics projectes multimèdia i trenquen els límits físics de l'aula.

El sistema “one to one” (1 aparell, 1 alumne) ofereix una extrema personalització i individualització dels processos d'ensenyament – aprenentatge. És un mitjà que per als nostres alumnes resulta connatural i els ajuda a mantenir l'atenció amb més facilitat. Els avanços en el terreny pedagògic cada vegada donen major rellevància a la teoria de les intel·ligències múltiples en l'aprenentatge per la qual el col·legi Sant Cristóbal ha apostat. El mitjà digital, en el qual s'integra l'iPad, permet desenvolupar de forma pràctica aquest enfocament.

En definitiva, l'iPad, com a eina educativa, ha vingut per quedar-se. És un dispositiu capdavanter als centres educatius sota l'etiqueta de TIC com el nostre. I bàsicament ho és perquè moltes de les situacions en les quals l'iPad s'usa com a peça-engranatge del desenvolupament de l'aprenent, es basen en la creació i desenvolupament d'experiències educatives on la tecnologia és gairebé transparent, en dinàmiques que engloben molts aspectes més enllà de la mera repetició d'activitats-tipus davant d'una pantalla i ideal per a l'aprenentatge d'habilitats i competències necessàries a l'educació del s.XXI.

Mes informació:




No hay comentarios:

Publicar un comentario